26 februari, my love is weekend :)

2010-02-26 @ 13:52:57

' tjaa bloggläsare!

Hope everything is nice :) för det är det med mig, förutom att jag är lite trött. Haha, men det berättar jag snart mer om, fniss!!

Igår jobbade jag ju som sagt från 11-18, sen kom anna hem till mig och vi hade som vanligt skitkul! Haha, vi spelade typ ett hästspel där man skulle hoppa och tävla och sånt, skitkul & sååå moget ;) ja så kan det vara, sen efter många dåliga förluster med den stackars hästen i spelet så gav vi upp och skuttade till soffan för att se en film (en trodde vi). Först kollade vi på "... och så kom polly" till det åt vi glass med chokladsås och vanlig choklad,  gott gott! Sen klunkade vi i oss energi dricka, och det satte sina spår, i promise you. Haha! Så vi kollade på en film till (den kära, gamla och pinsamma) "hipp hipp hora" och den är så fruktansvärt pinsam att man knappt kan kolla :) Men det gjorde vi ändå (haha dumt påstående) efter den filmen var vi fortfarande spidade och vill se en film till ;) so we did! Det blev "festival" och den är faktiskt riktigt bra, assnajs!

När den filmen var slut var varkens jag eller anna trötta, men jag frågade henne vad klockan var och då stod den på 04.30. Haha, som vi blev förvånade! Jag trodde klockan var 3 kanske men inte halv 5 ? :o Jaja, men sova skulle vi ju inte så anna fick ett ryck och ville klippa sitt eget så hår, så sa jag att det kunde jag ju göra (jag som ska BLI frisör) haha, så sisodär klockan kvart i 5 började jag klippa annas hår, haha! crazy! Det blev faktiskt skitbra, så det är najs. Sen efter det så gick vi faktiskt och la oss ( då var klockan 20 i 6) :) Härligt.

Nu idag väckte pappa mig 11 så jag har ju inte sovit överdrivet mycket men jag är inte trött så det är lungt :) haha, Men i alla fall jag friskade upp mig själv med en dusch sedan städade jag lite och åt frukust och nu sitter jag här :) Gutt!


Ikv blir det anna ofc, så ska nog åka till henne när pappa börjar jobba :) Fin fint!


Här kommer bilder från igår och i nästainlägg kommer bilder från min shoppingdag med anna och ludde samt bilder från kvällen innan vi drog till marshmallow.








as u see I need to clean up :)

PUSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback