27 februari, slut-slut-slut.

2010-02-27 @ 14:04:18
' hejsan.

Klart tröttast i hela världen idag. Skoja inte, är heeelt slut så ikv ska jag inte göra NÅGOT förutom att ta det lungt och ha "fredagsmys" antingen själv eller med någon som kanske vill göra mig sällskap? I don't know, helst av allt vill jag ha hem min mamma och sitta i hennes knä som en förstorad bebis och kolla på film och äta chips m dippa och godis.. Det hade suttit bäst, men eftersom min mamma är i Göteborg så går ju det lite sämre på den fronten. MAMMA KOM HEM!!!

Igårkväll var jag somsagt hos johanna m amanda. Vi skulle senare dra till Gustav för att han hade typ "minifest" men vi var inte där försen halv tolv så vi var där bara en liten stund. Men på den lilla stunden hände det en hel del så det var såkallat en "livad" fest. Inte för jag hitta någon kille men tror inte jag var på de humöret om jag ska vara ärlig :) så kan det vara, även the "partyqueen" kan ta det lungt någon gång ;) or?

När vi kom hem sen igen så åt jag fett mycket godis och sen gick jag (först av alla) och la mig. Sjukt skönt. Innan jag gick och la mig kollade jag buss hem som till idag och sen sussade jag så gott så gott. mys pys.

Idag gick jag upp "tidigt" (kändes det som iaf), klockan halv tio tog jag bussen och hade Body Shape 11. Men jag kan berätta att min kropp var inte alls taggad inför detta och halsen har ju börjat hosta så jag kände mig rättttt så död inför passet. Meeen såklart drog jag på mig min "hej-jag-är-alltid-såhär-glad" masken och hade passet vilket gick skitbra! Haha, så konstigt egentligen :) Fick beröm att det var ett roligt pass så då blev man ju ännu mer glad :) Efter passet åkte jag hem till mamma och släppte ut pollarna och var sedan så duktig att jag mockade, aplåd till mig! Wiho!

Nu sitter jag här med ansiktmask i huvudet och är trött. Ska bara ta det sjukt lungt idag och ikv förbereder jag nog för "fredagsmys" denna lördag kväll :)

Ha det bra allihopa! Här kommer bilder från igår!


Häftig bild jag tog på johanna när hon stod och kollade ut i det fina vädret.


Jag ute i solen, lite så smått söt när jag är osminkad, hmm jippey!






Min lilla Amanda. <3

Kommentarer

Postat av: Amanda

WIIHOO LOVE YOU DARLING! :D <3

2010-03-10 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback