3 februari, tränad o go.

2010-02-03 @ 20:05:59
' hejsan.

Sitter just nu hemma. Har haft pass i dag (core) kom faktiskt åtta stycken vilket är riktigt bra för att vara core. Annars brukar det bli inställt eller komma max tre. Så jag är nöjd!

Var inte i skolan idag, bussarna gick inte och vi kunde inte köra ut bilen så hela familjen var hemma idag, kändes som söndag? jaja, whatever. Har typ städat hela dagen och sen gav jag mig tusan på att jag skulle bli brun så jag knarkade brun-utan-sol smörja på hela kroppen. Sen stack jag till solariumet och tog en 19-minutare, innan jag hade passet gick jag upp till kraftverket och gick i 25 minuter i rejält tempo, sen körde jag lite mage och sen corepass på det. Känner mig duktig, jaddå!

FÖR JAG SKA BLI SMAL!

Hejdå.

Innan jag solat.





Efter jag solat, dock lite mörkt i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback