4 februari, chill asså.

2010-02-04 @ 21:40:00
' hejjj.

Idag är det torsdag och jag är sluuuut som in i. Idag har jag tränat som en idiot asså, eller det har jag gjort hela veckan om jag ska vara ärlig. Tisdag tränade jag på gymmet en timme, onsdags gick jag 25 minuter och hade muskel i 10 minuter, sen hade jag corepass i 40 minuter så den dagen blev det 75 minuters träning och sist med inte minst idag har jag tränat 2 timmar volleyboll i skolan, sen har jag tränat p kraftverket i ca en timme och sen hade jag barnaerobic m thessan i 50 minuter, så nästan 4 timmar har jag tränat idag. Men jag lär ha behövt det för att få ut alla jobbiga känslor jag har inom mig. Hoppas snart dom går ut min kropp så jag kan bli lite normal igen... pust.

När jag kom hem idag åt jag kötbullar och mos, skitgott! Sen så har jag pluggat, drygt som in i men jaja. Nu har jag bara tagit det lite lugnt och ska snart sova. Imr blir det ystad en sväng, ska fixa lite saker till lördag, Min älskade bästa Storasyster MICHELLE fyller 18 år, så det blir väl ngt fint till henne!! Ska dit med thessan, min bebis.

Ska dra nu, hejdå.


Jag orkar inte vakna med en klump i magen och tårar i ögonen.
Varför blir det såhär? Varför kan det inte bara vara som vanligt?
Det gör ont i mig att inte förstå dina ord när du är arg
och det gör ännu mer ont att jag själv säger saker jag inte menar
som du reagerar ännu värre på.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback