8 februari, back on track.

2010-02-08 @ 21:00:47
' Hello you.

Dålig jag varit på att uppdatera, jaddå. Men helgen har varit bra men jobbig, rolig men smärtsam, galen och knasig. Där fick ni veta varför! Men allt är typ bra nu, relativt. Men jag har inte jättemycket att säga. Men har mycket roligt att visa. Lördags var galen, börjar med bilderna från min storasysters 18-årsfest. Gud unge jag älskar dig! Sen blev det tingvalla med dom 2 bästa! Johanna och Thessan, haah det blev jäääätte knas x)

Här kommer bilder.

Mitt hår.


Miches hår. ( jag har gjort det, stooolt!)


"morfar" och miche.


Du är luften jag andas, du är min ros som aldrig vissnar, du är mitt allt min syster.


My dresscode.


Nadja & Michelle.


----

Bilder från förfesten hos johanna.


Dream away.


Mina flickor.


Happy as i can be.




, galet.


älskar er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback