myskväll avslutad!

2010-02-22 @ 00:05:04
' Hej igen!

Ja då var även denna kväll slut :) Efter thessan och Stoffe stack gick jag ut till hästarna och tog in dom. Sen blev det bio i t-lilla. "Farsan" som vi såg som hade fått förstaplats i top10 var faktiskt dålig! :P haha. Visst den hade humor och både jag och mamma skrattade som galningar i mellanåt, ändå var den lixom inte bra! Haha. Jaja, jag rekommenderar den iinte iaf! Knasfilm!

Imr blir det en hääärlig dag! Det blir upp relativt tidigt för att sticka och shoppa m ludde och anna i malmö! Najs, behöver tömma kontot! Haha skoja! Men däremot skriker min garderob efter kläder så det är nog dags att köpa nya closes! Efter vi har varit i malmö blir det hem till ludde och fixa oss sen drar vi till malmö igen för att gå till Marshmallow Breeze Nightclub! WIHO! Ska röja fett, haha :)

Så ja ni ser att mitt lov börjar med en stadig fest! Haha, that's my thing to have it nice! ;)

Bilder från igår kommer i nästa inlägg!





PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback