utvilad data-nisse

2010-02-27 @ 21:42:48

' Tjofräääs!

sitter man hemma hos pappa framför den varma spisen. Skönt! Efter jag bloggade innan idag så gick jag och la mig i sängen, behövde verkligen sova. Klockan var lite över 14 och jag somnade hårt som in i. Haha dock sov jag inte en timme, inte två häller utan ända fram till lite i 18. Så ungefär fyra timmar sov jag :) Sen tog jag in hästarna och gav dom mat, sen kom mia och hämtade mig. Jag hade ju sovit hela dagen så jag hade inte ätit mer än frukost eftersom jag inte räknat med att sova så länge :) Så jag och Mia stack till sjöbo igen och hämtade pizza på La perla. Sen stack vi hem och åt, fiiifan vad gott det va !? proppmätt.

Nu har jag precis kollat på Melodifestivalen, inte för jag tyckte det var någon av dom som var RIKTIGT bra, men jaja! Vi sitter här i soffan jag och mia och småpratar, jag ska faktiskt snart gå och lägga mig igen för jag är fortfarande trött. Ska jobba från 10-11 imr så behöver va pigg. Yyeeey.

Men men nu ska jag leta lite efter sommarjobb och faktiskt på lite snygga inrednings saker :) Gillar att kolla på sånt, ger mig verkligen insperation och längtan efter lägenhet blir bara större och större för varje dag. Längtar sjukt.

Jaja, men vi hörs imr!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback