1 januari 2010!!!

2010-01-01 @ 14:28:57
' Hejj och gott nytt år!! :D


Hoppas allt är bra med er! :) Bakis är nån kanske ? ;) Maha. Med mig är det iaf skitbra, kanske en aning trött meeeen vem är inte det :D hihi!

Gårkvällen va den ROLIGASTE på 45645644533 år! ;O Asså jag skojar inte, haha! Det började med att jag åt här hemma hos mamma med gästerna, alltid najs! Sen kom thessan (som hade både linnea och jocke i bilen) och hämtade mig typ tjugo i åtta och sen bar det av till sjöbo för att ta bussen till ystad. På busstationen mötte vi upp elin och limpan. Sen bussresan var crazy precis som vanligt, mina tjejooor är ju ändå bääääst :) När vi väl kom till ystad mötte vi thessans sandgren och vi skulle gå till festen. Meeeeen vad hör jag när jag är halvvägs ifrån stationen ? "JOSSSSSSSAAAAAAAAAN!!!!!!" Nejmen där stod ju min lilla gliffe :) haha, med såklart kompisarna som skulle med :) Så jag fick gå tillbaka och "hämta" upp dom ;) Meen när vi skulle gå tillbaka till dom andra hade dom naturligtvis trott att jag var bakom meen nejdå. Så dom var puts väck så där gick jag med en bunke killar och gool som en stucken gris efter thessan , haah! Ja eftersom man alltid hör både mig och thessan blev jag självklart förvånad när jag inte hörde henne i ystads gator! Efter några samtal kom vi under fund var festen låg så då kom vi dit minsann. Sen började allt, och det var helt sjukt kul. Dans på bord och ja säg var jag INTE dansade. Hahaha!

Iaf det blir för utdraget om jag ska berätta hela kvällen i detalj, men klockslaget då jag la året 2009 bakom mig fick jag min nyårs kyss av tobias glifberg, min lille känguru! Efter tolvslaget gick vi hem till emma igen och sen drog vi hem någon timme efter. Vill verkligen tacka så hemskt mycket för kvällen! Underbar!!!

Om jag ska ta upp hur jag har tyckt att året har varit så kan jag säga att jag tycker 2009 var ett skitår! Ett riktigt "trubbel-år" uschhhh! Klart att jag haft roliga stunder, ohjaa! Jag har haft många men asså nej, det var inget bra år. Absolut inte, men jag hopps veeerkligen att 2010 blir, känns som om det kommer bli ett år där jag kommer växa och mogna mycket mer. Haha, känns konstigt att säga det själv. Men faktiskt känns det så! Jag vill gör det också, jag vill bli "bättre på att vara jag" och jag vill verkligen växa i från barnskorna som hänger kvar på lilltårna och dinglar. Fint uttryck :) haha. Men så är det!

Nu har jag i alla fall packat färdigt min resebag, ska till norge/trysill imorgon och åka skidor i en vecka. Härligt! Så snart ska jag bege mig till pappa och träffa honom innan jag sticker. Så nu så nu vet, jag kommer inte blogga på EN HEL VECKA!!!! Känns inte alls bekvämt :( Men men...

Nu ska jag städa upp lite, ni får ha det så bra!

GO FORTSÄTTNING FÖR TUSAN I HELLSKOTTA!





HEJDÅ!

Kommentarer

Postat av: Emma

Tack själv för en underbart rolig kväll! Dans på bordet e fan sjuukt kul!! Man måste ju få igång festen lite ;) hahaha!! Puss gumman <33

2010-01-13 @ 20:43:55
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback