12 januari, segggggg :)

2010-01-12 @ 21:03:35
' hej hopp i galopp :)

Idag är det tisdag och jag började skolan idag efter ett långt o hälrigt lov. Är sjukt skoltrött men det känns endå helt okej nu. Det var inte så farligt som det kändes igårkväll. Alltid possitivt :) Efter skolan följde thessan med mig hem och vi åt en maaaaassssa mat x) haha, potatisbullar, mackor med skinka o remolaudessås (hur det nu stavas i don't know) och till slut smördeg med massa kanel, socker och smör :D SKITKGOTT!!!

Igår var jag somsagt i malmö med Linda och gliffe. Skulle shoppa till lilla Linda. Kunde såklart inte undgå att shoppa till mig själv så det blev tv å hoodies och ett linne :) fin fint ;)

Just nu har jag tagit en ansiktsmask och duschat, städat och ätit kvällsmat. Jag längtar till helgens oms äääkert blir hur lyckad som hälst :D haha, ska festa och sova hos stoffmeister (som jag döpt honom till). Det blir säkert skitkuL!

Men men, ha det bra!

PUSS!


Kommentarer

Postat av: Mamm

Så fint foto på dig, Josse! Du är en pärla. Puss från mamma

2010-01-13 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback