14 januari, lalalala!

2010-01-14 @ 17:47:04
' Hej mina vänner!

Hoppas allt är allright! Med mig är det super, kanske lite trött i huvudet men annars toppen! Igår hade jag somsagt brottom och hann ju inte berätta så mycket då! Men i alla fall. IDag ska ni få se fler bilder från Norge och ni ska få se min shopping sen i måndags! Yeaaah.

Igår var det en lugn skoldag, jätte mycket träning till nationella proven nu :S usch! Efter skolan åkte jag hem till elin för att hälsa på pollen min. Saknar honom varje dag!

Imr blir det skola såklart, sen blir det att åka med thessan o sola sen ska vi två hem till mig och fixa oss :) Sen ska troligtvis jag, thessan, anna och elin sticka till sjöbo och bli hämtade av henke som kommer köra oss till ystad. I ystad ska jag byta min kamera med emma och sen ska vi sticka till Löderup klockan tio i åtta ;) Där blir det ffest som IN IIIII! I LOVE IT!

Här kommer lite bilder iaf!




jag hopppar




---

Bilder från Måndags i malmö


Älskar dig unge!


detta köpte jag -


rutig hoodie



& en prickig hoodie :)



& denna fick jag på köpet :)


Nu ska jag träna :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback