15 januari, fest ikväll!!

2010-01-15 @ 17:29:50

' Hej hopp!

Idag är det minsann fest som gäller! Har inte festat sen nyår, känns hemskt :| men ikväll kör vi så det ryker i löderup hos stoffmeister! WIHO! Vi ska ha kul som in i :)  Nu ska jag dra detaljerna så vet ni precis hur min kväll går till :) hihi! Thessan kommer snart hit, då fixar vi oss och sen skjuttsar pappa oss till sjöbo kvart i sju för sju går bussen till ystad, utanför sjöbo kommer elin, anna och jakke hoppa på så då blir det minsann en livad buss!  :) Väl i ystad ska jag byta kamera med söta emma! Har inte haft den sen nyår! :O I alla fall kommer vi ta bussen till löderup klockan tio i åtta :) Sen när vi väl kommit till löderup ska vi gå i en kvart :O, jag ska ha högklackat! huuur kommer det gå.... -.- jaja!

Kvällens outfit vet jag inte inu :O men jag kom på det just att det bara är en och en halv timme kvar tills jag ska åka så jag måste skynda :O haha!

Lösögonfransar blir det i alla fall och spetsiga strumpbyxor ;) Varför inte köra på bara det ? :) haha, skoja!

Här kommer dagens bilder!

oredigerad bild på mig och min bff (best friend forever) haha :D johannes, i love u :D sånt skoj!



Thessan och min bff :D haha



Söta linnea :D <333




Lösisar :D


Nu ska jag fixa mig med thessan! :)


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback