20 januari, sjuk idag :(

2010-01-20 @ 14:52:37
' Hejj.

Onsdag idag dåja, jossan är sjuk, på dåligt humör och allmänt arg o bitter... Men men, så är det ibland, speciellt när man är sjuk. Jaja, nu ska vi snacka om annat! Idag är jag inte i skolan som ni kanske förstår! Skulle egentligen till stallet efter skolan, men det går ju inte nu och bara för det blir jag ännu mer sur! I vilket fall som hälst så börjar min och Thessans barnaerobic imr och jag hoppas innerligt att där kommer barn då! Linda och Hanna kommer i alla fall det vet jag. Dom ska nog få jobba!

Idag har jag kollat på film m pappa (fast han har börjat jobba nu) suttit lite vid datan men messtadels har jag bara slappat (det är väl det man gör när man är sjuk?). Nu tänkte jag blogga lite för er och jag har ju inget bättre för mig för tillfället så jag ska göra hiss och diss-listan för den har inte varit framme på år. Sen kommer även en ny grej jag startat! Nämligen Månadens snygging!! Kul o se! Efter det ska jag plugga som in i eftersom jag är en duktig liten flicka! (tack till mig själv!) Sen ska jag bara chilla.

Kommer i nästa inlägg!

Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback