21 januari, seg dag, jao!

2010-01-21 @ 20:38:01

' Hej.

Idag gick jag till skolan och det gick väl an. Var uppe på kraftverket de två sista timmarna m idrottsgruppen och sen gick jag ner till sfc och va med thessan innan vi hade barnaerobicen. Alltid lika flumm. Barnen var duktiga och ja sen drog jag hem och åt och nu sitter jag här och glor! Najsss.

Imr blir det hem till pollen och sen mys med mamma. Denna helgen kommer vara helt innesnöand från kompisar. Ska bara va m mamma och linda imr. Lördag ska jag jobba och sen upp till Tobbe för han fyller 18 m miche, mia och henke. Sen söndag ska jag till hästen.. Så ja. Skönt kanske för en gångs.. eller inte..

Jaja nästa helg igen bjuder på fest hos johanna andersson så då jiiiivlar ska jag festa.

Have it nice så länge!

Imr fyller hanne carlsson år! WIOO!! <3333

PUSS!


Gumman, jag orkar inte bråka med dig mer ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback