22 januari, sent :)

2010-01-22 @ 23:06:00
' Helllu!

Blev sen uppdatering idag ja :) Men men! Fredag idag, har varit hos pollen från skolans slut till sju. Underbart. Älskar min Rolle. Idag longerade jag honom för första gången, haha! Ja han tramsade en hel del men vad förväntar man sig första gången lixom :) Sen tog jag in honom och då satte jag på honom sadel och spände fast, sen tränsade jag honom och allt detta reagerade han hur fint som hälst på. Jossi är stolt! Första gången och allt! Ska till honom på söndag igen så då ser vi vad som bjuds på då! Iaf sen kom jag hem och käkade tacos m mamma, jocke och linda. SÖTT!

Nu har jag bara chillat. Ska jobba imr!

Bilder från idag!


Så söt!







Duktig polle :)


hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback