25 januari, jossi är sent ute ;oo

2010-01-25 @ 20:40:46
' Hejsan huppsan!


Hoppas allt är bra med er efter att jag inte uppdaterat på 2 dagar, fyyy mig! Har inte haft ordentligt med tid och så har jag känt det lite knasigt alltihopa så ja :) Skitsamma "here we go again" ;) haha. I vilket fall som,, i söndags longerade jag min polle bolle med sadel och träns på och det gick faktiskt bra :) Visst han skuttade och höll på ett tag men whatever ;) Sen var jag så koncentrerad på honom att jag råkade trilla rätt in i en snödriva och vem kollar inte då ? jojo, hela familjen feldborg, hajj. Haydée står tillochmed med kameran i högsta hugg. Haha! Äkta kul!

Måndag idag dåja! Ja åkte hem till min jakkepakke efter skolan och åt upp hennes mammas pommes, så hon blev sur :( förlåt stina... Yeye! Hon klarar sig nog :) hihi! Sen snackade vi massa och jakke målade mina naglar, rosa på vänster och svart på höger, finfint! Sen kom jag hem och pluggade i 1,5 timme, är riktigt stolt!!! Yeeeesss..

Imr ska jag till pollen, och det är alltid mys! hihi!

Nu ska jag kolla min ansökning! Jiha! Om en vecka ska jag ha sökt gymnasie och allt, fatta vad jag är närvös :O Men ska till John Bauer på onsdag och checka där, så det ska bli najs! Har även pass då så det blir litta träning innan minsann!, Jossan är duktig!


ser ut som det är röd färg med det är faktiskt rosa :( buhu!


goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback