26 januari, tjaaaaao!

2010-01-26 @ 20:43:34
' Fint väder idag som faaasen ;) Tog skitfina bilder i morse och idag när jag åkte med elin hem. hihi! Idag longerade jag Rolle med stigbyglar nere och han skötte sig skitbra. Girck riktigt bra. Sen hjälpte Haydée och Elin mig med att hänga på honom vilket oxå gick bra,han stod still och var kanske en aning spänd eftersom mammi var uppe på ryggen :) men det gick super! han är för söt!

Nu ska jag logga in och kolla mitt gymnasieval och antagligen justera lite :)  Såhär ser det ut i tidsplaneringen.

11 januari var det första ansökningsdag, det är inte försen man bekräftar som verkligen söker.
1 februari ska anökan vara inlämnad, HJÄLP DET ÄR SNART!
2 februari sista dag för inlämning av kvittens
8 april besked om preliminär intagning.
15 april möjlighet till omval via studie-och yrkesvägledare
5 maj sista dag för omval
Början av juli besked om slutlig intagning


jisses!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback