29 januari, underbar dag!

2010-01-29 @ 23:53:20
' Hejsan hoppsan!


Idag har varit en riktigt bra dag. Var i skolan, hade IUP-dag, skönt skönt! Sen tog jag bussen direkt till lund och senare till lomma för att träffa bästis victor :D. Hihi! Fixade lite hos victor och bytade julklappar som skulle varit gjort för några hundra år sen, men yeeesss :) haha, sen så gick vi och åt på viking. Pizza, mums! Efter det så gick vi till abf och träffade Daniel och hans bror. Där repade och jag spelade in en låt som kommer heta "I will not listen" och en halv låt som kommer heta "Lev livet!". Riktigt kul hade vi, den sista låten kommer bli riktigt skön. De båda kommer ut i slutet av nästa vecka. najjs!

Efter vi repat och spelat in så tog jag bussar hem och mötte Victor och Kalle (från ungdomsrådet) i 6:an på väg hem. Haha, alltid lika flummiga. I sjöbo stod gliffe, ricko och jimmy och väntade på mig för att köra mig hem till pappa. Lilla jag fixade så att pågarna fick lite extra cash då jag drog skulle dra med nån till tolångafesten. Haha, glad blev dom :) Jaja, sen körde dom mig hem, tack tack :)

Imr ska jag ta bussen till lund relativt tidigt och gå på möte för skånes ungdomsråd för Ordförande och Vise ordförande för de olika komunerna i skåne. Jossan är ju en så busy-women att hon är både ordförande för Färsinga Lärcentrum och Vise ordförande för Sjöbo komuns ungdomsråd. Gud "I feel like a star" not x) haha. Jaja! Nog om snack här kommer bilder från idag :)

Pusssss!




Yeah!







Bästis victor -v-


This is Team Jossan! Wiho, ni är så jävla goa! Tack för hjälpen!




Love -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback