Absolut hiss & Absolut diss!

2010-01-20 @ 17:42:15

Absolut hiss:

*Lång cardigan! Asså denna koftan är helt underbart fin tycker jag! Har en sån själv och det är absolut den bästa långkoftan jag har! Den är snygg samtidigt som den är lixom lite halvslarvig, men faktiskt är det de som är inne just nu. Det ska vara långt och slarvigt! SKISNYGGT!





*Smördeg med kanel, smör o socker! MUMS! Asså det är fruktansvärt gott! Man tar smördeg och klickar på ett tjockt lager smör (margarin eller vanligt smör kvittar) sen tar man på ett tjocktlager socker (slösa) och sen rejält med kanel! Efter det sätter du in det i ugnen och låter det stå inne i ca 12 minuter. Då har smördegen växt och är ca 2-4 cm tjock och smakar ljuvligt!! Prova vettja!

 

*Ansiktsmask! Detta är något som många tror är en myt. "Lägg en ansiktmask 1-2 ggr iveckan och få underbar hy!" Men jag lovar er! Det stämmer verkligen, jag har inte haft en finne så långt ögat når efter att jag tog ansiktmask 2 ggr i veckan, HELT UNDERBART! Annars har jag lätt att få finnar precis vid läpparna där man är som känsligast! Men nejdå! Inte efter alla ansiktmasker! Så prova du också! Det är inte farligt :) Du kan städa samtidigt ;)


-------


DISS:


* Tråkig årstid! Detta som vi har nu tycker jag är sjukt tråkig ? :O man vaknar på morgonen och kollar ut och då blir man på dåligt humör för att det är snö, skit o mög.. Snön tillhör förfasen julen och julen var förra året och känns aslängesen! Så varför kan inte sommaren bara dralla hit.. Jag får sån nojja..





*Klänningar/linnen med hög hals! Asså jag tycker polotröjor är fint, men när det är hög hals på klänningar och linnen då tycker jag ser så felplacerat ut! Enligt mig ska kläder ha ett samband med varandra och det ska ha en snygga konstruktioner, men det håller jag abslut inte med om när man har det högt upp i halsen och sen visar axlarna och en del av ryggen. Helt fel för min del!


Detta var kanske inte det värsta men tro mig jag har sett en hel del annat fult!!


*Prinsesstårta! Uewwww, asså jag kräks nästan av bara tanken. ALLA vuxna älskar prinsesstårta, med en hel  dröse jordgubbssylt och grädde. BLÄÄÄÄ! Asså det får min mage att vända sittpunkt. USCHHH!




Hur kan det se så gott ut men så är det så äckligt ? :O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback