hej allihopa!

2010-01-02 @ 16:21:45
 
Suck! Nu är jag hemma igen, gud denna dagen har varit galen :P Åkte somsagt till lundhållet och hämtade min 2,7 åring. Fick reda på idag att hästen inte kunde stå där, guuuud! :) Smart nu när vi ska åka idag o så jaooo.. Nej men det gick bra så mamma och jocke körde och hämtade släp o hela köret hos haydée & carsten (elins föräldrar) och sen hämtade dom upp mig och sen bar det av till mitt hjärta som jag inte sett sen tidigt i våras! Han har växt, nära 1,70 i mankhöjd. Känns inte så för han är ju så tunn, men det kommer vi minsann att bygga på :) Snygg som saaatan blir han :D:D hihi!

Nu ska vi snart åka till Norge iaf, åker redan om 45 minuter! Shiiit.. Då ska vi hämta johanna och sen blir det upp till Sveriges huvud och hämta Ida och Linda. Seeeen blire övernattning i Leksand (tror jag) och sen blir det Norge imr. FETTT NAJS! Tror faktiskt att jag ska åka bräda :) Vill bli duktig på det lixom :) Tror jag kör på det!

Väderleksrapporten säger att det blir allt mellan 20-28 minus hela veckan! OMG JAG KOMMER FRYSA IHJÄL!!! :|
Meeeen, jaja, jag får väl ösa på mg en masssssa kläder :) haha! Jaja, det var allt för mig!

Uppdaterar när jag kommer hem på söndagnatt, sent :)


Snacka om att min brun-utan-sol hjälper :D Denna bilden är ju för tusan ordeigerad! *STOLT*

Se yaa! POUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback