hemma från träningen, jaoo!

2010-01-14 @ 22:06:25
' tjolahopp igen!

Har tränat nu ikväll, var hjälpreda till andres! Tjofräs vad där va många folk :O:O 28 pers... GUD! Och bland alla tränande var där minsann en riktig pudding :D haha! OJ, det kanske jag inte borde nämna x) Jaja, skiiitsamma! Haha, redigt söt i vilket fall. Men nu ska jag inte hålla på :D Ska dralla in i duschen och sen ska jossan nanna :) Blir en härlig dag imr! Och för en gångs har jag gjort spanska-glosorna färdigt. Annars brukar jag träna på dom 5 min innan. Jag är riktigt duktig jue!

Hihi, jaja! Godnatt!



för jag älskar dig, när du ser på mig. - underbar låt!


http://www.youtube.com/watch?v=-QlcnrShOgE   - direkt länk




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback