hemma igen.

2010-01-17 @ 00:14:06
' skepp o hoj!


Bio var det ja... Suck, vi kom till lund med förhoppningar om att där skulle vara platser kvar (eftersom där var 36 kvar när vi åkte hemmifrån) blev vi ganska förvånade när där inte var EN enda kvar!!!! I vanliga fall brukar man boka innan man åker men eftersom där var fel på hemsidan gick det inte att boka. Snacka om att jag höll på att gå i taket! :O Så med en RIKTIGT sur jossan satte vi oss på donken o drack milkshake. Sen drog vi hem igen. om tur är slösade jag inga pengar eftersom thessan bjöd på bussen. Haha. ALDRIG IGEN SÄGER JAG! :D

Men men, jag ska inte deppa :) I morgon ska jag jobba, sen ska jag till stallet och mocka och sen ska jag löshoppa min bebis :) Ni får se bilder!

Allt för mig! Kvällens bilder! Look down.


Underbart söta!



I bussen dit



På donken




Såhär sura blev vi :(



Så vi köpte godis istället :)


Jag och elin på "solsemester", ja har man inget för sig så varför inte drömma lite ;)




Så klart slut för mig ;)



BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback