ÖNSKELISTA!

2010-01-22 @ 23:49:10
' Kom just på en lysande idé! 4 april fyller jag år, jappp! Så därför tänkte jag redan berätta de 2 viktigaste önskningarna jag har tills dess! (altså det jag önskar mig)

1. Tatuering, ja så är det! Jag har velat ha tatuering fett grymt länge. Enda sen jag varit 10 har jag velat ha tatuering och det är något som skulle få mig att hoppa av extas och glädje om jag fick en! Skulle jag få en tatuering skulle den sitta i nacken eller mellan skulderbladen lite längre upp. Min tatuering skulle vara 3 sympoler som är 3 starka ord, nämligen ; Tro Hopp Kärlek. Det finns absolut ingen gud som jag tror på för jag kallar (faktiskt) mig själv inte för någon gud. För den enda jag tror på är mig själv. Låter egoistiskt, men nej. Så är det! Hopp, för mig är hopp något ljust. Att när man är som mest nertryckt i skiten och inte mår bra för 5 öre så finns det ALLTID hopp och det är ett starkt ord som jag verkligen vill ha som en symbol på min kropp! Till sist har vi kärlek. Det är något alla behöver för utan det klarar vi oss inte. Det kallas besatthet och det är alla, just besatta av kärlek. För mig skulle den symbolen få mig att tänka att av alla de kopior som finns av kärlek så har faktiskt jag den äkta, speciellt från mina föräldrar. Så med stor omtanke skulle jag mer än gärna göra ett märke i mitt skinn (för livet) som är menat till min mamma och pappa. Just kärlek! Och nu fattar jag att ni gärna vill se hur jag hade tänkt mig att tatueringen skulle se ut :)


Fast jag vill ha den mer så det ser ut som rakt uppifrån och inte nerifrån. Rosetten vill jag oxå ha med, den skulle vara en symbol på min "flickighet".


2. Språkresa till malta i 2 veckor! Jag blir helt sjuk av att bara kolla på bilderna eftersom att det var rätt längesedan jag var utomlands på SOLSEMESTER! För just nu är det de enda jag vill (om man snackar resor). Tänk att åka till malta m 2-3 kompisar och bo och lära sig grym engelska. Visst, jag är duktig på engelska, men veeem vill inte bli bättre ? :O Asså det hade varit så fruktansvärt skönt! Skojar inte.... I NEED IT!!! Kolla länken! :
http://www.blueberrysprak.nu/junior/skola.asp?ort=Malta&url=malta 


Mjau! Malta-boys come over here! haha!








Kommentarer

Postat av: Mamma

Mitt kära älskade hjärta då! Under förutsättning att pappa säger ok, så får du det på samma promisser som piercingen i naveln. Och i så fall blir det direkt efter skolavslutningen.



Språkresan är jag absolut positiv till. Förslag: Jag betalar en tredjedel, pappa en tredjedel o du själv en tredjedel. Puss, puss från mamma

2010-01-25 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback