1 juli, ny månad, nya besked!

2010-07-01 @ 19:21:28
' Hejsan!

Solen skiner
, allt är nice och ja det är dags för träning för min och johannas del! Jag har jobbat hela dagen och hade ju inte lagom ont i fötterna efteråt,, ahh höll på att gå under :) haha, satt inte ner i en minut men ja! Gött med pengar. Så därför behöver jag träning nu! Ska snart ut i johannas garagde först, ska träna lite mage hade jag tänkt. Alltid bra, sen ska vi upp till oran och simma. Johanna ska lära mig simma bättre eftersom hon är duktig själv. Men ja vi får se hur det går för lilla mig (som suger på att ta sig fram i vatten, puhhh -.-). Great!

Efter oran skulle jag egentligen till ystad festivalen eller kalaset som det nu mer heter. Men detta är chockerande att höra men jag skippar det faktiskt! Min mamma lär bli glad iaf. Så ja det blir alltså chill efter! Men nej nu ska vi ut o pumpa! jaddå!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback