11 juli, jossan är hemma från ALLT festande ;)

2010-07-11 @ 23:50:11
' Hejsan hoppsan :D

Huuuuur ääär läget med folket? ;) Det var en vecka sen jag satt här sist ungefär och jag har inte så mycket som att ens ha rört en data sen dess så ni kan ikke va besvikna. Jag har så mycket att berätta för denna veckan har varit HELT fantastisk och INGET slår den (hittils) ;) men jag kom ju som sagt nyss hem och jag är sliten som fan så tyvärr blir det ingen roman idag :) men i morgon blir det ett SUPER-inlägg, med massa detaljer som jag vet att ni älskar ;) right?

Så ja, jag ska faktiskt duscha och sen sova för i morgon blir det tusan ta mig att börja jobba klockan 09,00 på eriksgården. Puhh! Men jossan klarar allt så det är nemas problemas, men innan jag drar vill jag verkligen säga TACK till alla nya människor som jag har träffat denna veckan, har aldrig lärt känna så många på så kort tid. Nya människor som är helt underbara och som gjort denna veckan suverän! Så ett STORT TACK till er, det värmer att ha utfört denna veckan och speciellt med er! FET BLÖT PUSS PÅ ER!






here for ya all /




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback