12 juli, färdig jobbat (Y)

2010-07-12 @ 17:29:45
' Hallå! :)

Ja då var det dags att berätta lite om falsterbo veckan ;) Men innan dess vill jag berätta att jag nyss kommit hem från jobbet, ska packa ihop mina skaer efter detta sen dra till pappa. Men ja som sagt! Här kommer alla händelser ;) dag för dag! JOIN IT!


Lördag 3/6

Ja denna dagen gick jag uppklockan halv sju och började med att duscha, raka benen och fixa allt med hår smink osv... Sen packade jag det sista och blev körd till sjöbo av min kära granne Lennart! Väl där tog jag bussen först till lund och sen tåg till malmö. Hade värsta packningen med mig och varmt som tusan var det! Hade självklart ingen rullväska så jag gick och bar på en fet mega-bag. I malmö tog jag busen till falsterbo som var fullproppad av folk som skulle precis som jag... till falsterbo. Långt om länge kom jag fram till falsterbo och blev hämtad av jocke då vi körde inom campingen och la av mina saker, sen blev det jobb för min del till klockan 16,00. Well done!

Efter det började det ;) mamma och jocke skulle på fest så jag var själv, mimmi darling kom vid halv åtta och då hade jag redan hunnit ta ett glas ;) på vägen tillbaka på en vinglig cykel till campingen stötte vi på ett gäng killar som mimmi kände. Dom hade nyss blivit utkastade från campingen då dom inte hade några band. Så jag drog upp ett band ur fickan som skulle bli mimmis då alla dessa små söta killarna såg detta med stora ögon. Minst sagt alla föll på knä och bönade om ett band, haha. Rätt kul. Men jag fixade in allihopa (mest för att jag är blond, kanske?) och så gick vi in i husbilen och förfestade lite ;) Dom blev överlyckliga.

Inte lång tid efter kom Jenny och vi stack till en annan fest där vi träffade massa människor. Gav ut rätt mycket nummer så ja snacka om att få kontakt med folk snabbt ;). Men kvällen varade inte så länge. S´kulle ju jobba dagen efter så det blev tidigt i säng för mig och mimmi i husbilen. Dock kunde man inte somna eftersom folk festade på som in i... Shit redan första dagen,, men men! Det var nice början, bilderna kommer här ;)


i falsterbo i väntan på hämtning av jocke (Y)


min packning utan hjul :(


överskottenergi i husbilen ;)





adam sigge o company ;)


som dom posar till mig ;) haha.


min söta mimmi (A) ..... (hon kommer döda mig för bilden :S) haah i LOVE YOU! <3




Söndag 4/6

Ja!
Då var en dag över, jag gick upp klockan 08,00. Hade fått helt okej sömn. Men kände mig redan halvdöd ;). SJälvklart tog jag mig upp endå och jobbade för Ingemar på kings med johanna. Hade inte träffat johanna på hur länge som helst, så kul att träffa henne! Vi hade kul och ja, gjorde det vi skulle :) Mimmi åkte hem på dagen med sin lilla vovve, tyärr sen slutade jag 16,00 då johanna också åkte hem. Efter det drog jag, min kära mamma, Jenny, Annika (mammas bästavän) och hennes dotter Filippa och hämtade pizza, det var helt underbart gott med mat! Hade varit på rätttttt så dåligt humör den sista timmen för att mitt blodsocker var sjukt lågt... Men det ordnade sig med pizzan ;)

Efter maten träffade jag Adam och Jonas som jag lärt känna dagen innan m mimmi, små festade lite med dom. Dock fick jag tråk eftersom jag var den enda tjejen, men självklart ordnade jag det med att hitta nya ;) Så jag träffade på en kille vid namn Henri som tog mig till ett tält där andra tjejer också var. Och där satt nämligen en tjej som hette Amanda som ska gå på samma linje och samma skola som mig! Jag blev helt chochad :O Det är lixom ca 40 platser ochså möts vi två på en ort som ingen av oss ens bor på? Sjukt endå! :) Men fett kul! Så jag blev jätteglad för det så vi snackade ett bra tag tills jag var tvungen att dra hem. Då va den kvällen slut ;)


nannig!



NU har jag skrivit om 2 dagar, resten kommer i natt elelr ikv, för nu måste jag sticka! HÖRS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback