13 juli, tierd all the time.

2010-07-13 @ 16:32:44
' Hello i rutan!

Då var man ledig idag och det enda jag har gjort ät typ att sovit hela dagen. Är helt slut efter veckan och det blir värsta bakslaget nu så jag är sjukt trött. Men jag håller mig uppe ;)

Idag sov jag länge, åt frulle, pratade i tele m en viss sötnos ;$ (no name yet) sen så gick jag och la mig igen. Sov och sen så tränade jag och pappa lite i trädgårde. Haha, det låter knas men jag hade inga bra skor så vi sket i gymmet, så då tar man trädgården ist! VI körde lite core med kratta och sen så magövningar med tegelstenar ;) Låter hur bra som hälst! Eller hur?

Ikv vet jag inte riktigt hur det blir. Ville egentligen sticka till malmö och gå på restaurang m ***** men tror ju inte min pappa vill att jag sticker iväg ikv.. Så ja jag får väl sita hemma ikv. Ska jobba imr klockan 11,30 så det är ju inte tidigt men men. Kanske sticker till malmö imr ist. Vi får se, men nu ska jag väl göra ngt roligt (yy)


super seriös-mindre seriös-väldigt oseriös, detta va sött :$


pusss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback