14 juli, hemma från sjöbo (yy)

2010-07-14 @ 23:54:52
' Hejsan sa :)

Då var det onsdag, dagarna bara flyger iväg känns det som! Idag har jag jobbat, började 11,30 och slutade vid 16,00. Skulle ju egentligen till mr ***** meeeeen det blev helt knas så jag stannade kvar i sjöbo där jag åkte hem till hanne. Lilla blajsten var där och senare kom josse, vi satt och chillade en stund sen blev jag och blajsten hungriga i magen så vi bestämde för att dra till empoli och kränga maaaaaat :) gött som in i!

Efter maten gick jag in på ching a ling och snackade med chefen om lön osv... Ska nämligen jobba där i morgon från 16,00-21,00 (synd på sjöbomarknad, men efteråt smäller det!!) och sen ska jag jobba likadant på fredag. Men jag tycker det är kul! Bra med nya erfarenheter och man lär sig alltid något, sen att man får lite extra cash i fickan det är alltid nice! :) Liiiiiike it!

Ja det var det mesta för idag och i morgon... Jo just det! Ska gå upp ganska tidigt imr, ska nämligen högtryckstvätta min moppe och sen eventuellt dra till stranden m mamma och company, lagom tills jag ska börja jobba sen! Men ja! Ni får ha det bra, okeeeej? ;)


Denna bilden är så fin, saknar oss två. Mig och min älskade polle,,,,

Kiss and love / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback