15 juli, SJÖBOMARKNAD!

2010-07-15 @ 12:23:51
' Tjaaaaa! :D

Då är det torsdag och ikv är det SJÖBOMARKNAD!!! WIHOOO! Shit nu är det dags att tagga. Dock ska jag ju jobba först men det ska bli skitkul :) Är på som fan! Jag ska snart duscha sen sticka till mamma och leta upp lindas klänning som inte tycks vilja ta sig fram :P Men det lär lösa sig!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra men får nog be mamma köra mig till sjöbo så får jag ta med mig en cylle för jag ska hem sent i natt :D hihi! Och det är alltid kul att cylla hem så varför inte ;) hihi! Men ja så kan det va och nu ville jag bara skriva innan jag börjar jobba och sen flyger in i dimman :D Sen så har jag ny design. Den blir antagligen inte långvarig men kunde tusan ta mig inte ha världens tråkigaste design nu när det är sommar :O Vad liknar det lixom? Så nej det blev lite ändring på det! :)

Men nu ska jag dra in i duschen :* Och sötnosen stack till Polen i morse, han ringde mig när han satt på båten.. :( 10 dagar är han iväg. Aja! Men vi hörs i morgon!


baby baby

PUSSSS/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback