18 juli, im sorry..

2010-07-18 @ 22:43:11

' Hallå!

Ja jag är hemskt ledsen, jag har varit usel på två dagar, men ja! Som vanlgt har jag fullt upp och jobbar mer än någonsin så ni får ursäkta mig. Sånt är livet ibland!

Men jag börjar med i torsdags då jag började jobba 4, lite nervös var jag men det gick hur bra som helst! Jättenöjd och jag fick bara göra roliga saker; servera, ta beställning och stå i kassan. Det kallar jag en servetris.. Och det var roligt, lite dötid då och då men absolut något jag vill göra fler gånger. Jag slutade klockan 21 då min älskade och saknade emma (+hennes kille simon) kom till ching a ling för att hämta mig. Så gulligt! Där efter vinglade vi rundor tills vi kom till parken där jag träffade alla sötisar. Loved it.

Bland annat träffade jag min älskade syster och vi tog en pizza med henke och josse och några andra. Men sen skulle jag, miche och josse kolla på lite kläder och det blev massa knas. Jag var den enda som var tillräckligt f*ll för att pruta på saker så jag började pruta på allt jag såg mest för att det var kul! Haha, jaja sen blev det parken igen och sånt... Rätt som det var gick jag själv och men inte tog det lång tid innan jag träffade Ted (mammas kompis son) som jag dock aldrig träffat.. Men han kom fram till mig och visste typ allt om mig :O Men jaja! Medans jag stod och snackade med honom såg jag en intressant kompis till Ted så han blev min omhållare för kvällen;) mysigt.. Sen blev det efterfest hos Ted och jag joinade. Hur kan man vara så knasig att man följer med helt själv??? Aja, typiskt mig! Tack för kvällen! Hemma 03.00

Fredagen blev en "tidig" uppstiginig (10.30) men jag kravlade mig upp och följde med Ida, Linda och Inga-lisa till marknaden där jag åt langos till frulle... GÖTT! Sen handlade jag lite olika saker, bland annat en fotlänk, ny börs (skitsnygg), hårborttagare till benen och karusell biljetter till kvällen då jag hade bestämt mig för att verkligen  åka karuseller! Jag mötte upp miche och gick med henne en stund, min älskade syster... Sen så drog jag hem och gick och la mig i en halvtimme.. Sen blev det att ta sig upp igen, började 4 och jobbade (trots min trötthet) till 21.. Jag fick dricks massa beräm och en bekant till ägarna sa "du är nog det bästa som har hänt den här restaurangen dom senaste 10 åren". Blev lite chockad, men jättegulligt sagt! Jag fick mina pengar för de två dagarna sen drog jag ut då jude mötte mig, med lille pjär! ;)

Sen blev det pardey all night long, va med mimmi och vi hade knasigt kul... 23.30 kom vi på att vi skulle åka karuseller, och karusellerna stängde 00.00.. Hm jag hade 6 biljetter och tänkte "hur fan ska detta gå"... Självklart hann vi inte åka upp alla, men jag åkte två karuseller. Extreme fly som är min favorit, och sen övertog jag min rädsla och åkte BOOSTER :O HUUUUR VÅGADE JAG? För det första är jag höjdrädd, och sen så brukar jag banga ur, men nejdå? Mimmi tvingade mig och sen ska ni veta att jag fick se sjöbo upp och ner... Shit den var riktigt rolig! :) EN GÅNG TILL! :)

Men även den natten tog slut och mimmi följde med mig hem till mormor där jag skulle sova. Vi blev livrädda på vägen hem dock då vi gick i en skog och vi plötsligt ser 2 människor stå mitt framför oss, helt tysta.. Jag trodde vi skulle dö :O Men ja :) haha, det gjorde vi inte som tur va! Hemma 03.00

Igår vaknade jag upp bredvid mimmi då mormor dukade fram frukost och sen skulle jag börja jobba. Jättedrygt, trodde jag skulle dö... Men det gjorde jag inte! Direkt efter jobbet åkte jag hem till mamma och gick och la mig, var så trött! Sen åkte jag till min älskade johanna beby och käkade. Skitgott! Sen åkte vi vidare hem till mig där vi fick för oss att ta oss till vollsjö för att vara lite busiga :$... I vollsjö blev det bad på fränninge sådär vid 20.30 tiden. Helt UNDERBART skönt, vi hoppade från 3ean och massa knas. Sen åkte vi hem och kollade film, Sex and the city "the movie". Den var lång men skitbra, sen blev det även sängdags för oss två. Tack för kvällen hjärtat!

I morse vaknade jag upp m johanna dåja... Vi käkade frulle ute och sen så stack jag till jobbet och johanna hem. Var fruktansvärt trött... Blev sent igår, puhh. Men men jag trog mig i kragen och jobbade till 17.30. Sen åkte jag hem till pappa, blev ovänner :( har nu utegångsförbud nästnästa vecka och sen blev jag arg/ledsen, gick upp och la mig i sängen.. Åt ingen kvällsmat, sov bara trots att jag blev väckt 2 gånger.. Jag gick upp 20.45 för att köra till mamma och hämta laddaren till telefonen. Och nu sitter jag här, på halvdåligt humör, lite arg, lite ledsen och galet trött... Igen... Vad är det med mig? Aja. Nu ska jag lyssna på lite deppig musik, skicka ansökan om lägenhet, ansöka om jobb som statist och sen ska jag fixa lite med bloggen. Efter jag gjort det ska jag sova igen.. Men men ni får ha det bra, imr blir det jobb och sen hoppas jag att kunna åka till kiviks marknad där jag faktiskt aldrig varit. Men godnatt på er!


jag längtar tills den dagen jag ska använda dessa grejerna i min lägenhet.


hm, fnys, pust, suck? skin, skin som den sol du är. -v-

Hejdå!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback