19 juli, so tierd...

2010-07-19 @ 18:38:35
' Tjena.

Ja då var det måndag, sitter hos pappa och har nyss kommit hem från jobbet. Har bara gjort skitjobb idag :( Diskat, städat 3! toaletter, dukat av, återigen diskat och skurat vaskar... Hm dött!

Är fortfarande trött, det är sjukt... Igår sov jag direkt när jag kom hem efter jobbet, i 3 timmar. Sen var jag vaken i 3 timmar sen sov jag igen och idag blev jag väckt klockan 10 och var fortfarande trött? Nu vill jag bara sova...igen. Fick inte åka till Kivik ikv så nu har jag ännu större anledning till att lägga mig i sängen och bara... dö! Pust!

Nej men nu ska jag kolla på lite lägenheter, hinner jag duscha innan maten ska jag göra det.. Sen SOVA! . Det blir en dagens reklam innan denna dagen är slut också! Bara klicka på. Sen om ni kollar på mitt bloggnamn högst upp "Jossanraur" och sen under är där en liten ruta där det står [Listad], klicka på den så får ni se vad som händer ;)  Men ja ni får ha det bra sålänge!


i miss u, mom.♥

Bye!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback