2 juli, över-trött-som-en-kamel....

2010-07-02 @ 22:30:24
' Hallojj!

Puhh, hoppas allt är bra med er! Med mig är det lite förkylt men annars är jag så trött så jag snart dör... Har jobabt från 11 i morse till 21,10... I sträck! Började hos mamma där jag jobbade från 11-14, sen körde jag moppe till eriksgården och började 15-21, men det drog över tio min. Fifan jag är helt slut.... ahhhh!

NU ska jag bara skriva lite med ***** ;) haha, seeeen ska jag packa och sen ska jag sova som en gris! För i  morgon bär det av till falsterbo och jag ska ha SÅÅÅ KUL! Kanske itne blir något bloggande på en hel vecka och lite till, men ja jag ska försöka och göra mitt bästa! Men nu behöver inte va oroliga (eller kanske) för jag ska ha en galet bra vecka med fester, jobb och bo i husbil. Det kommer bli så great. Skönt att komma ifrån denna hålan och folket och träffa nya. Så damn skönt!


anna älskling ;) i love you <3
Så ja :) Ha det bra. Kanske bloggar i morgon bitti!



PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback