24 juli, puhh hemma..

2010-07-24 @ 23:46:38
' Hej och hå!

Ja här sitter jag, har precis varit på släktträff i Bj. Allid kul att få träffa hela släkten, med väldigt god mat! Söta nadja var också med så jag hjälpte henne med håret eftersom hon skulle vidare på fest sen och det blev riktigt snyggt! Så nu antar jag att hon sitter, festar och ser ut som en riktig primadonna ;) Själv sitter man helt ensam hemma, morsan och gänget drog till Öja för att partaja. Hm jag tar nog dubbelsängen i natt! Gött!

Innan idag började jag jobba klockan 11,30 och slutade klockan 18,30. Det ska bli så underbart skönt med att snart verkligen få ha sommarlov! För jag kan ju inte skryta med att jag har vilat ut denna sommaren ;O men vafan, jag klagar inte! Alla fester har varit så roliga och det kommer många fler. Dock behöver jag verkligen bli bruanare nu! Har ju inte haft tid att ligga och steka så det ska jag absolut ta igen i veckan! Jobbar nu i morgon sen på onsdag och fredag, efter där är det SLUUUUUT! SÅ UNDERBART!!!

Men påtal om helt andra saker, jag har gjort mig lite intresserad av att verkligen ta tag i mitt lilla liv vad gäller att stå i "rampljuset". Jag nöjer mig inte med att jag var fotomodell som barn i b.la england osv. Jag vill ha mer av sånt? Mer av att få va i kontakt med folk som gör saker jag tycker är roligt. Så jag blev medlem på en sida där man kan "anmäla" sig till saker som filmer, modelljobb, reklamer och allt det där med media. DÄr blev jag medlem för ungefär 2 veckor sen och jag ansökte om en hel del jobb. Och igår fick jag svar! :D Så jag ska gå på casting i malmö på måndag klockan 16. Detta jobbet handlar om en kortfilm, mer säger jag inte. Det ska bli så kul, förväntar mig inte att jag ska komma med men det är en erfarenhet att bara få komma på castingen! Längtar så!

Men ja nu ska jag visa dagens reklam och veckans snygging. Efter det ska jag kolla på lite lägenheter och sen ska jag tusan ta mig sova. För det behöver jag!


Jag just nu.. Sittandes, tänkandes på livet.
Vill bara att en person ska komma hem..
Sötnosen (yy)

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback