25 juli, goodmorning darlings!

2010-07-25 @ 10:38:54
' Hejsan!

Idag har det regnat och det är fult väder, inte bryr jag mig speciellt egentligen eftersom jag ändå bara ska stå inomhus och diska. Puhh... Det är ju 3e sista dagen idag så jag bara längtar tills det är slut på detta. Vill bara ta det lugnt sen. Orkar inte hålla på att jobba mer sen asså. Det tar dö på mig -.-'

Efter jobbet ska jag hem, käka antagligen och sen ska resten av kvällen gå till att plugga in repliker tills i morgon. Rätt så nervös för jag trodde inte det var så mycket text på så kort varsel... Men aja! Jag ska anlita mamma som hjälp eller pappa om jag ska va där. Hm, påtal om det..... Nu har jag absolut ingen koll på vilken vecka det är? Alltså vecka som jag ska va hos mamma eller pappa? ;o Tycker mest jag flyger runt lite här o var -.-' aja. Vi får se var jag landar ikv. Vi hörs!

Have it nice everybody!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback