26 juli, hemma från malmö!

2010-07-26 @ 23:03:29
' Hejjjjj :D

Jag hoppas ni alla mår underbart bra! Inte för det är världens bästa väder hela tiden men jag måste bara säga påtal om något helt annat än väder att jag är galet glad! Denna dagen har bara varit så fruktansvärt dunder-bra :D Och ja jag ska berätta allt ;) tssss

För det första så jobbade jag inte idag, helt ledig och bara att får sova till klockan 11,30 var riktigt skönt! Sen så skulle jag ju på casting och som alltid är jag sen så jag trodde jag skulle missa bussen men nejdå. :) Den stod fint och väntade på mig! Väl i malmö så blev varje övergångsställe grönt när jag kom förbi, lite mystiskt men det tog mig fram fortare. Bara att jag hittade till castingen utan massa omvägar och problem var skitskönt. Och väl inne på castingen (nervös som in i) så gick det helt otroligt bra! ;o Jag är helt chockad. Och killarna som höll i det sa efteråt att "vi är jättenöjda och vi hör av oss inom en vecka". Asså jag kommer dö om jag får jobbet! Kommer blir galet glad!

Sen efter castingen så gick jag bara och log för mig själv, eftersom jag inte hade förväntat mig något alls så var detta långt över alla förhoppingar. Och efter denna castingen kom en charmör och mötte mig ;) Den människan som jag har velat komma hem från polen, han den killen som är en riktig sötnos! Så ja vi gick en runda, hälsade på hans mammas bästavän. Han bjöd mig på en dricka och sen gick vi vidare till parken där vi satt på en bänk och pratade. Jättemysigt var det.. Det satte verkligen pricket över i:et på denna dagen! Finis...

Sen i övrigt så sitter jag just nu hemma hos pappa, har precis ätit en pizzabit. Sen så väntar 1 veckas långt utegångsförbud, men det skiter jag i! Jag är glad ändå, jag ska ha mitt satans utegångsförbud sen ska jag leva loppan igen ;) Men inte busa till det, minsann... Nej så denna veckan blir lugn, jag hoppas att det blir fint väder så jag kan ligga ute och sola för det kan jag i alla fall göra hemma. Men sen så tänker jag minsann inte sitta och mögla utan får inte jag dra någonstans så får folket dra till mig :) Annars hade jag minsann gått under.

Från det ena till det andra så blir det att sticka till malmö i morgon igen för att kolla på sudentlägenhet med min mammi! Så det ska bli riktigt kul, älskar malmö bara mer och mer för varje gång jag är där. Nej men nu ska jag ta mig en härlig dusch sen ska jag faktiskt prata m sötnosen jag nämnde innan ;) hihi!

Bild från idag!

k****  <3


Så ni får ha det bra, mycket bra!
PUSS/

Kommentarer

Postat av: Mamma

Du är jättesöt! Puss från mamma

2010-07-27 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback