27 juli, im so deep into this.

2010-07-27 @ 20:51:53
' Hallå kära vänner!

Ja ännu en dag har gått och jag är fortfarande på glatt humör, dock försämrades det lite men det tar vi i nästa inlägg :) Jag har varit i Malmö innan idag igen för att kolla på studentlägenhet. Utanpå var riktigt fint och ja innuti var det oxå fint. Asså jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig men det var kanske inte riktigt så som jag trodde... För det första så var det en religös bostad eller vad man ska kalla det. Dock var det öppet för alla (som tur va, jag som inte ens är konfirmerad..) men jag tror att jag behöver smälta det lite. Brukar va så.

Jag ska kanske inte klaga men jag vet inte riktigt vad jag tycker om att dela på det mesta tillsammans. Känns inte som det är det jag vill :( Jag vill ju kunna klara mig själv, laga min egen mat, städa till mig själv. Det är lixom lite det som är vittsen med att flytta, att göra allt det dära själv. Och skulle jag bott där hade jag fått 3 måltider om dagen serverat, fått mitt rum städat, mina kläder tvättade och ja allt det som jag vill göra själv.. Men som sagt detta var ju bara en titt eller så. Vi ska kolla på fler lägenheter och skaffa lite erfarenheter tills jag verkligen ska flytta. We will see..

Efter vi kollat på studenthemmet så åt jag mamma och Jocke på Chinabox, MEGA GOTT! Sen så skulle dom vidare så då tog jag bussen hem till Sjöbo för att ha pass, men där kom ingen så passet blev inställt och då kom pappa och hämtade mig ist. Så nu sitter jag här, ska snart ta och käka lite sen ska jag ta en varm dusch med förhoppningar om att prinsen ska ringa mig så vi kan kvällsprata ;) Mamma kallar honom prinsen så då gör jag också det. Hihi!


Studenthemmet. Utanför, skitfina balkonger! Bruna dörren man gick in igenom.

Gemensamma vardagsrummet.

Ett av matrummen.

Och till sist ett av studentrummen. Ett av de mindre.


Tack för idag mamma och Jocke.
Du är bäst som alltid ställer upp och fixar mammi, puss puss på dig!

Kiss and hug/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback