28 juli, solig dag!

2010-07-28 @ 14:28:14
'Hejjj.

Ja onsdag idag
, ligger i sängen just nu. Har precis varit ute och solat och pratat m johanna darling i telefon. Känner mig lite depp idag. Vet nog varför men ja, ikv ska jag träna m pappa (inte därför jag är depp, tro mig). Känner mig lite död så egentligen orkar jag inte men jag ska fan ta tag i min träning nu. Jag brukar aldrig allvar m den...

Så kvällen vet jag hur den ser ut, hoppas den blir över mina förväntningar. Hoppas prinsen kommer hit, men vi får se. Ska snart gå ut en runda m Ruski, sen ska jag väl äta lite lunch. NYTTIG lunch -.- fortfarande har jag utegångsförbud och jag längtar som fan tills nästa vecka. Är fri då.

Ska ringa till Ching a Ling då och försöka få jobb hela nästa vecka. Dom pengarna ska jag ha till att köpa nytt löshår och bränna fast det samt göra kiseklor till skolan börjar. Så om jag jobbar i 6 dagar kommer jag tjäna ca 1800. Löshåret kostar 800 och bränna fast kostar 700. Sen kostar naglarna ca 300 så då är en veckas jobb gjort där! :) Men jag måste få göra något för mina pengar. För nämligen är det så att jag har jobbat varje helg och varje lov sen november 2009 och alla pengar jag tjänat in förutom en månad (då jag fick 20% av min lön) har jag sparat på mitt sparkonto. Det är jag väldigt stolt och glad över mig själv att jag har gjort det, för jag har ett mål och det är (och har varit hela tiden) att spara ihop till en lägenhet. Så de tycker jag att jag förtjänar!

Dikt
Det var en gång en flicka som föddes med ett genetiskt fel, hon föddes blind, tyvärr. Det ända flickan drömde om var att få se världen. En dag sa hon till sin pojkvän: "Om jag bara kunde få se världen, då skulle jag gifta mig med dig! " Två veckor senare donerade någon ett par ögon till flickan. Nu kunde hon äntligen se världen! Sprudlande glad frågade pojkvännen: "Ska vi gifta oss nu? " Men till sin föråvning såg flickan att pojken också var blind. Hon vägrade därför att gifta sig och gjorde slut. Det sista hon hörde från honom var ett brev. I brevet stod det: "Okej älskling, lämna mig om det är ditt val. Men snälla du, lova mig en sak: Ta väl hand om mina ögon"









Var bara tvungen att lägga upp lite gamla bilder, minnen som aldrig kommer igen.
glad att jag fått uppleva dom med er. jag tackar för tiden.


En av mina favortibilder på mig själv!
Men nej jag updaterar mer ikv, ska ut och sola igen. Fint väder ju, älskar det!

PUSS och sånt.
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback