29 juli, it's raining...

2010-07-29 @ 13:40:06
'Hejsan!

Hoppas allt är bra med er. Själv sitter jag i sängen och myser m mig själv. Hm det är inte alls fint väder :( Dock behövs nog lite regn men ändå!! Jag vill ju ha sol och värme... Men aja! Ibland är det mysigt att sitta inne också bara. Så kan det va.

Jag sitter och halvsurar tror jag faktiskt, mest för att det är helsingborgsfestivalen och skitmånga har frågat om jag ska dit och vad säger jag då? "Hm,, nej jag har utegångsförbud.." Känner mig mega töntig för utegångsförbud hade man i 3an och inte när man ska börja gymnasiet -.-' Inte okej... Men ja sen var det nämligen så att förra året ville jag jättegärna till den festivalen men då sa jag "nästa år ska jag verkligen dit!". Vad händer? Nu sitter jag i pjamas och surar för att jag inte ska dit -.-' pust. Livet känns orättvist asså!

Nej men jag ska sluta, jag ska ju trotts allt va m Thessan idag. Något positivt, blir att snacka massa skit som vi missat eftersom att vi varit på väldigt skillda håll denna sommaren. Båda har jobbat osv, men ja! :) Inte skills vi för det. Så ja nu ska jag faktiskt vara duktig och städa sen ska jag eventuellt klä på mig, kanske... Vi hörs ikv!


Jag i tisdag påväg till malmö, happy-girl (Y)


mitt hår blev rätt bra denna dagen. (Y) gött!

Back to real, nu ska jag städa :D

PUSSSSS/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback