30 juli, snart augusti!!

2010-07-30 @ 20:04:57

'Halllllå! :)

Yes då va det fredag idag! Inte för jag känner någon skillnad direkt men ja, jag har fortfarande utegångsförbud men som tur är så kommer min efterlängtade Anna till mig nu i kväll! Längesen vi sågs så det ska bli skönt att va med henne igen. Let's do it again darling..

Idag har jag jobbat, helt okej ändå! Det var ju inte fint väder så det kunde kvitta om mansatt hemma eller jobba. Tiden gick ganska fort så det va skönt. När jag kom hem så stäade jag undan på mitt rum (duktigt eller hur!?) sen så satt jag och snackade med jocke som hade gjort popcorn åt oss, hihi! Sen ringde prinsen och vi bestämde att han ska komma i morgon! :D WIIE!

Så jag blev jätteglad och nu väntar jag på att mamma kommer hem med mat från Ching a Ling och med lilla Anna :D Min kväll kommer bli bra, riktigt bra. Och morgondagen kommer också bli bra :D Prinsen prinsen prinsen, hihihihi!

Måste bara lägga till ett par ord innan jag avslutar, kanske missförstod ni inlägget som jag döpte till "Memories". Det var nämligen så att jag kollade igenom min gamla bilddagbok och hittade sååå många bilder som jag bara ville visa, för det är stunder då jag faktiskt har haft det riktigt kul! Till bilderna va där jättefina texter och några kopierade jag och la in i inlägget. Bland annat så kopierade jag där jag skrivit om mina närmsta (för och efternamn) dom texterna var också från den tiden så missförstå inte. Så kort sagt, allt efter sträcket jag gjorde i inlägget är från gamla tider. Hoppas ni fattar bättre nu!:) Meningen med inläget var att faktiskt bevisa hur nära jag en gång var med vissa och hur snabbt allt kan förändas! Och även om vi flesta gått skillda vägar så kommer jag aldrig glömma tiderna! Men ja!


haaaa!!!!!! söt bild va ;)
/











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback