fortsättning följer!

2010-07-13 @ 01:18:58
' Tjaaa :)

Ja då har man pregat i sig en rejäl kvällsmat och jordgubbar till efterrätt hemma hos pappa :) Nu ska jag berätta vidare om min vecka. Ska försöka dra det kortfattat ;) Here we go!


Måndag 5/6

Ja då var det ny vecka
igen och jag var på trycket ;) Upp och jobba klockan 09,00 sen kom jocke vid 13,00 så då fick jag dra till stranden, vilket jag gjorde med lilla amanda :) Fett nic väder och stranden var heeeeelt underbar! Älska älska älska! Vi var vi strande n till ungefär 16,00 sen drog vi in till campingen och skilldes åt. Jag gick och la mig utomhus i en solstol med täcke och sen kom jonas en stund och höll mig sällskap. Nice nice!

Efter det kom mamma och jocke hem och då bar det av till höllviken där vi skulle äta kvällsmat med Ingemar och hans familj vilket var Kirsti och Robin (hans som på 21). På denna lilla sittiningen var även Robins kompis Patrik och några vänner till Ingemar och Kirsti. Vi hade jättetrvligt, Robin var jätteduktig på att spela gitarr och sjunga så vi hade en liten sångstund mitt i allt ihopa. Efter det så drog jag med de båda småfulla pojkarna till husbilen där de drack nån grogg till för sen skule jag ta med odm till strandbaden 16-19 ;) haha! Patrik kom med sin kommentar till mig hela tiden (på lite öländska) "amen jossan du är typ universums nyktraste". Shit vad jag skratta!

Men det blev inget strandbad, det började regna och vi skulle planka in i ett partytält men det gick inte bra och sen så stack vi in i nån husbil och hälsade på och sen sprang vi mest runder.. Det var skitkul.. Lilla jag med 2 galna 21-åringar ;) feeeeeels good! Det blev naken vad och jag var hemma 03,00. GÖTT!


stranden! i love!'


me me me ;)



Tisdag 6/6

Ja då var man igång i veckan och det blev helt plötsligt tisdag efter en sen natt med massa roligheter;) Jag gick upp klockan 08,00. Mina ögon var röda för min sömnbrist.. Och jag var stendöd :) Men ändå kravlade jag mig upp och jobbade mina 10 timmar i sträck ;) bra jobbat tycker jag!

Efter jobbet blev det hem, och varje gång man tänkte efter jobbet "nu ska jag gå in i duschen" då förstördes tanken.. För duscharna var förfärliga! Man betaldade 10 spänn för att stå med fötterna i varandras vatten. Och dessutom var vattnet antingen så varmt att man inte kunde stå där, skollhett! Eller tvärtom så var det så iskallt att man tyckte att havet var varmare.. Nej det var INGEN höjdare, men även det tog man sig igenom ;) Kvällen bjöds på att bli sminkade av jenny och sen till amanda där lilla henri var riktigt full och fick ligga på mina ben ett tag ;) haha såg så sött ut!

Sen gick jag och amanda vidare, träffade nya människor vid namn casper eric och en massa andra. Rätt kul faktiskt ;) dock blev denna kvällen tidig! Skönt ändå efter ett glas med folket ;)


det ser räligt ut :S men mit öga var mycket värre än så här, detta fottot är taget senare i veckan.. creapy!


sminkad av denna tjejen ;) söta lilla Jenny!!


blå ögonskugga! min reaktion i spegeln var "ohh jävlar"  ;)


Onsdag 7/6

Ja där ser man! Då var även tisdagen avklarad och denna onsdagen hade jag sett fram emot då min älskade anna skulle komma och festa m mig i några dagar :) Dagen började med uppstiging som vanligt kl 08,00 men efter frukosten fick jag gå och lägga mig igen. Fatta vad överlycklig jag blev! :) Så jag sov till 11,30 och sen började jag jobba 13,00 och fortsatte till 19,00. Efter jobbet fixade jag mig och sen kom anna långt om länge! Seg som in i!

Men det var värt att vänta för vi hade en sån sjuk kväll ;D vi gick rundor och så träffade vi på lite killar och sen så lärde vi dom "ponnystigen" och det är bara vi som va på falsterbo so fattar vad det är ;) det kom i alla fall killar hela tiden till oss och det är inte skryt! Sen satte vi oss i ett tält m killar och blev kallade "Kissie och Gynning". Dom tyckte nämligen Anna såg ut som Kissie och jag lät som Gynning så det blev våra smeknamn! Wiho

Sen fick vi tråkigt för en halv minut så vi drog rundor och blev bekanta med några killar som skojade att vi luktade turk och skog och jag fick för mig att ta en stol med mig från någon granne så det gjorde jag... Hmmm jossan va lite vimsig! haha! Men sen så tog vi oss till det stora partytältet (18+) med förhoppningar om att vi skulle komma in men gissningar på att vi inte skulle komma i närheten ;) men "kissie och Gynning" klarar allt så självklart tog vi oss in! Vakterna älskade oss så det var ingen big deal! Vl inne hade vi skitkul! Super kul!

Men sen var vi tvugna att dra hem för att sätta upp ett tält att sova i utanför husbilen så vi raggade till oss några killar som skulle hjälpa oss ¨så dom följde med oss snällt men inte fick dom upp ågot tält.. Så det blev att sova under bar himmel på annas luftmadrass. Men det gick hur bra som hälst! Hemma 03,00




Torsdag 8/6
 
Hoppsan hejsan, dagarna gick fort minsann och det blev redan torsdag = snart helg. Jag och anna vaknade upp bredvid varandra fortfarande under bar himmel, mysigt! Anna skulle jobba men jag var dock ledig. Hur skönt som helst. Så jag låg kvar när anna gick upp och sen drog jag själv till stranden för att bättra på brännan! Efter det gick jag tillbaka igen och somnade en stund då Jenny kom hem och somnade hon med. Hon hade onti magen så hon hade fått sluta tidigare,, stackare!

Men i vilket fall! Vi sov på en stund, sen kom anna och väcke mig i perfekt tid och sen så kom mamma med lite mat till oss. Sen började jag och anna fixa oss för kvällens äventyr. Dock skulle vi inte vara ute längre än till 01,00 denna kvällen. Vi träffade på lite olika, bland annat hampe jaderhed och så den söta lilla jocke som joinade en del av kvällen ;) men sen gick vi och satte oss i tältet vi var i onsdags med killarna och där satt jag och snackade med en brittisk kille. Rätt kul faktiskt ;) Vi gck rundor och jag fick mig nått strul av en brottare. Inget märkvärdigt. Knaaaas!

Denna natten blev det att sova i husbilen i alla fall ;) skönt! Hemma 01,00


vaknade såhär... hmmm?


gick till stranden


anna när hon ter pizza, hon kommer döda mig för bilden (A) haha LOVE YOU :*


fixade för kvällen ;)


;) anna darling!


anna hampe o company.


tsssss, boys boys boys ;)


me in the middle ;)


jossan.



Fredag 9/6

Då var det fredag i blooooodet igen ;) Gick upp och jobbade. Varm dag som tusan! Höll på att dö, men det va ändå gött! Man ska inte klaga. Men jag jobbade på... Sen blev det kväll igen och jag slutade återigen 19,00. Hem till husbilen, duscha iskallt och sen på med partykläderna igen! Göttttt!

Vi gick mest rundor i fredags och ja, det var väl bra. Träffade Kevin som blev min "omhållare" resten av kvällen. Vi i ett gäng drog ner till stranden och hade mys :) jättehärligt! Gick hem klockan ett och då var man lagom trött så det var nice. Härligt!



Lördag 10/6

En riktig stek-dag! Värmen slog nästan hål i huvudet på en och ja, man tuppade nästan av. Men jag gick i alla fall upp klockan 08,00 återigen och började 09,00. Då hade även jocke, ida och linda kommit så då fick vi lite rast. Kollade först på lite kaninhoppning, jag och flickorna. Sen så fick vi lov att dra till stranden så det gjorde vi. SJUKT skönt. Linda frågade när vi låg och solade "amen tänk så tror alla killar att du är vår mamma". Jag brast ut i skratt, lät så kul när hon sa det ;) hon är för söt! Dagens smeknamn var "flitiga lisa" som Jennys pappa och sambo kom på ;) haha. Mest för att jag festade hela tiden!

Kvällen bjöd på restaurang m Ingemar, Kirsti, Robin, Patrik mfl och självklart min egna familj. MEn självklart satt jag inte hemma den sista kvällen ;) Vore inte alls mig! :) Så efter middagen drog jag tillbaka tillfalsterbo och fixade mig lite, sen blev det ut och träffa adam mfl. Sprang mest rundor, men det var kul ändå! Var i säng klockan 01,00. Skulle sova bredvid Jenny, haha men hon snackade i sömne och öpnade dörren till husbilen och sa att jag kunde smyga ut igen för ingen skulle märka det endå. Jag höll på att dö av skratt! haha!

 
älskade syskon :*


jag och ida!


här ligger bruttan o steker med två ungar som irriterade rätt så mycket genom att skvätta vatten när jag försökte sola... hmm jossan blev arg -.-'



Söndag 11/6

Sista dagen och jag var heeeeeeeldöd! Så jag fick sovmorgon och sov till halv tolv. Götttt! Sen jobbade jag lite, kollade lite på kaninhoppning och sen så drog jag, mormor, ida och linda till havet igen. Så skönt att svalka sig! Så det var nice. Efter det gick vi tillbaka och började packa ihop och det tog rätt lång tid. Flera timmar. Men vi blev klara tillslut och då blev det till donken och käka då klockan var ca 21,00. Fett skönt att sen komma hem. Duscha och sova! Tack för veckan allihopa! Helt otroligt bra! Älskar falsterbo horse show!



sliten!!


morsan o mormor. <3


söta? köpte hello kitty ploppar (A)


HEMMMMMAAA YEYYYYY!!




NU SKA JAG SOVA! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback