hemma från motorcykeltur!

2010-07-28 @ 23:05:32

'Hejjjjhopp!

Allt bra? Det är bra här. Har nyss kommit hem från en härlig motorcykeltur m pappsen ;) Körde en runda om flygrakan oh shiiiit vad alla kollade! Mest för att bettan är så damn snygg! ;) Efter flygrakan blev det Fritidsbaren i ystad och en go glass! MUMS!

Innan dess var vi och tränade på kraftverket, jobbade på som in i :) Först körde jag konditon i 30 min sen blev det 120 situps m 10 kilo tyngd och till sist körde vi latsdrag ökade från 20 kilo-30 så det är nice :) Känner mig bra i kroppen så det är helt underbart :) right?

Ja som ni kanske fattar blev det absolut ingen prins som kom hit, men ja vi får väl ta igen det nån annan gång. Haha, ni kanske börjar bli irriterade över att jag aldrig berättar? :$ Men jag lovar att jag ska berätta när det har blivit lite mer, äh ni fattar! :) haha.

Nu ska jag eventuellt kolla på en ny film sen ska jag nanna! I morgon hoppas jag att lilla Thessie knasboll kommer hit och ser till så jag inte dör. Längesen vi sågs och det tycker jag är lite knas så nu ska vi ändra på det ;) Så ja hoppas hon kommer och då ska vi ha mega kul! ;) Thessie, gamla sledna thessie.... SKOJA!
--
Ses i nästa inlägg!

/









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback