I have something to say!

2010-07-27 @ 21:14:21


Min åsikt för idag!

Fortfarande stör jag mig fruktansvärt mycket på den personen som tvunget ska kommentera min blogg då och då. Rätt roligt för henne/honom att h*n får uppmärksamhet nu :) Men det är det enda också för jag vill bara säga mitt sista ord sen ska jag inte babbla mer om detta. Av någon anledning försöker denna personen sätta dit mig på ett eller annat sätt. Försöka trycka ner mig och så dum som h*n är så tror h*n inte att jag måste godkänna ALLA kommentarer innan dom syns på själva bloggen överhuvudtaget.

Och denna lilla människan lyckas inte med något så jag kan förstå att h*n kommenterar regelbundet för det går ju inte så bra för henne/honom. H*n lyckas inte publicera sina idiotiska kommentarer, inte lyckas h*n trycka ner mig heller och för det tredje så ser jag alla ip-adresser som kommenterat vilket betyder att jag kan spåra hennes/hans data och får reda på vem människan är. Självklart har jag sparat alla kommentarer som h*n har skrivit så egentligen kan jag polisanmäla precis när jag vill!

Vissa tror dom är smarta när dom skriver i att dom är anonyma, men kyss mig någonstans där solen aldrig skiner. Jag är långt ifrån korkad och datavärlden är inte det heller så du som tycker det är jävligt kul att kommentera rekomenderar jag dig att skaffa dig ett liv som är bättre än det du har och att sluta kommentera. För slutar du inte ska jag nog få dig till att sluta :) det är inte så svårt att sätta dit dig och slutar du INTE gör jag det mycket gärna! Detta är inget hot, det är bara en ren fakta.

Och ja ni andra som inte kommenterar anonymt är väldigt omtyckta om ni gör det på rätt sätt! :) Tack för mig, ha det helt underbart!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback