Jag längtar så mycket...

2010-07-30 @ 02:25:14

Mest för att jag inte kommer på någon ny hälsningsfras så blir det ingen, ni får stå ut med det.. Jag har haft det jättebra i kväll, kul att träffa min lilla Thessan. Det va så längesen men jätteroligt att vi träffades igen och vi ska bättra oss med att ses båda två! :) Tack för kvällen hjärtat.

Efter Thessan stack så kollade jag på en film, ensam. Den hette "What we lost in fire", den var jättebra. Efter det gick jag in i duschen och lät det varma vattnet rinna av mig. Sen gick jag ur, plockade upp mina kläder från golvet, borstade tänderna, tog bort handduken från golvet, bäddade min säng, ställde tillbaka skorna som jag tidigare tagit fram, stängde mitt fönster så nattinsekterna inte skulle komma in och nu sitter jag här i min natt-tröja. Har precis pratat med prinsen i telefon, vi ska ses till helgen, längtar redan.

Men det finns en sak jag längtar ännu mer till och det är lägenhet, jag bara vill att tiden ska springa iväg så att jag kommer dit nunununu! Men jag har en hel del att rätta upp först... Jag måste sluta att sprida saker runt om mig hela tiden, ibland känner jag mig som en vattenspridare fast det är klädspridare. Vet inte hur jag lyckas men på 2 röda sekunder (mest när jag har brottom) så kan mitt/mina rum se ut som om både 1a och 2a världskriget har passerat. Så det ska jag ändra på, men faktiskt börjar jag bättra mig lite. Tror jag...

I förra veckan städade jag ovanvåningen hos mamma och idag städade jag nedanvåningen hos pappa. Och jag ska verkligen fortsätta med att städa på! Jag menar min framtida lägenhet kommer definitivt inte städa sig själv och risken att min mamma kommer med damsugare i högsta hugg kommer bara hända när lägenheten ska säljas igen (vilket vi inte hoppas på i förtid) så ja, jag måste helt enkelt ta tag i migf själv på den fronten... Men det är inga problem, i will do it!



jag blir så glad av dig baby ;*

/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback