mamma-dotter-kväll.

2010-07-25 @ 23:39:32
' Hallå!

Ja ikv blev det en mamma-dotter-kväll. Efter jag kom hem från jobbet gjorde vi oss lite ordning sen drog vi till Fritidsbaren i Ystad och käkade. Mums! Sen gick vi en runda på stranden med Lufsen och sen blev det glass (y) Gött!

När jag kom hem hoppade jag in i duschen sen hjälpte mamma mig att öva in replikerna tills imr, jag är så nervös! :O Haha. men det kommer gå bra förhoppningsvis! Jag kan replikerna nu så det är nog helt okej. Blir nog värre imr. Dck vet jag redan vad jag ska ha på mig och vilka skor osv. Det är superskönt för det är alltid det första problmet. Kläder? Skor? :O Men i morgon blir det; långt tub top linne, över det en blus m skärp, tights med läder på sidan, kort jeansjacka och converseskor. Det blir säkert skitbra!

Men nej nu ska jag kolla lägenheter och sen ska jag låta mina ögonlock få dö tills i morgon :) Låter bra va? Haha, ha det bra mina vänner!


Bilder tagna innan duschen (Y)


i morgon blir det att
*duscha
*raka benen
*noppa ögonbrynen
*måla naglarna
*klä mig
ready, steady, go!

PUSS /


Kommentarer

Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:43:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback