månadens absolut hiss och diss!

2010-07-15 @ 00:52:55


Absolut hiss!

1. Tubtopp! Perfekt nu när det är sommar, man får ingen ful bränna av band runt axlarna och sen är det fakstikt riktigt fint att visa lite axlar. Jag kör på mycket tubtopp-linnen nu eftersom att jag har tubtop-bikini så passar det perfekt. Prova vettja!



2. Grillat! Ah jisses, grillat kött är det bästa jag vet, hade kunnat leva på det.. Mums! Lite gott marinerat på en riktigt fin sommargrill, det säger aldrig min mage nej till :) Sen är det gott med lite ben att gnaga på! Grishals eller flintastek är nog min favorit, men det finns mycket mer. Så tänk på mig nästa gång det blir grillat! Josssaan like! :D



3. Låten "Love the way you lie - Eminem ft rihanna". Den är så fruktansvärt bra, med ett bra budskap. De båda passar perfekt ihop med varandra och det smälter samman så bra. Jag kan lyssna på den om och om igen, tröttnar inte. Här är länken. http://www.youtube.com/watch?v=PeBa7dZRomw&annotation_id=annotation_224953&feature=iv





Absolut diss!

1. Orättvisa! Jag bara hatar det, och det finns överallt. Mest tänker jag på länder där man behandlar kvinnor som om de vore djur. Det finns så mycket folk hänger upp sig på, typ som att vissa människor bor i lyxiga hus och har det bra, medans andra knappt har något hem alls. Men det fattar inte jag? Dom som har det bra, tror ni inte att dom har slitit för att ha det så? Jobbat under hård press och många sömnlösa nätter? Jo det har dom eller så har deras föräldrar gjort det. Artistvärlden är inte som att hoppa på en surfbräda och sen tro att man kommer till land genom att aldrig ens hoppa på den. Nej det krävs talang och mycket jobb. Så häng inte upp er på sånt! Tänk ist på at satsa på feminism eller något! Kvinnor SKA ha det lika bra som män. Det är min åsikt!


VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE!




Läs artikeln, http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.belfasttelegraph.co.uk/multimedia/archive/00026/beaten_26276t.jpg&imgrefurl=http://www.persvarld.se/2009/12/02/ett-hemskt-inlagg-om-en-vidrig-vidrig-foreteelse-vid-namn-kvinnomisshandel/&usg=__bbHu0TqB2rtXIcKKypUlxgRw-AM=&h=389&w=294&sz=24&hl=sv&start=32&sig2=4yA2Sq5EmPvtt-YdCCy4Yg&um=1&itbs=1&tbnid=svppN5nMSJ8LnM:&tbnh=123&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dkvinnomisshandel%26start%3D18%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADFA_svSE351SE351%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1&ei=pzk-TPLfCdueOPH1xd8O


2. Nylonstrumpor på sommaren! STOOOORT NEEEEEJ!? Man har INTE nylonstrumpor på sig när det är sommar!? Det är galet, man har det bara inte ändå har jag sett sååå många som bär runt på dessa? I vanliga fall tycker jag inte om nylonstrumpor ändå... Men vafan på sommaren får man väl ändå ta sig i kragen och dra av extraskinnet för tusan? För det första så får du ingen vidare solbränna om man går med dom på dagen och för det andra ser det billigt ut på sommaren och för det tredje det ser mega fejk ut!


3. Långklänning! Men uew? En sak att ha det på bröllop, bal osv... Men till vardags eller till så minifest, då är det ju helt galet fult. Menar den här typiska långklänningen i bomull. Har man inte absolut den där päronformade snygga kroppen så ser man ju ut som en stolpe ? :O Nej, man ska visa ben för tusan!!!




Allt för mig :) /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback