Memories!

2010-07-29 @ 00:28:38

Här kommer Bilder  och texter från min gamla gamla bilddagbok, dessa bilderna är från 07 till sommaren 08.

------------------------------------------------------------

Till min Thessan! -Det fanns tider då vi var ovänner och aldrig tittade på varann, då vi var riktigt små, men något förändrades och du blev min bästa vän.. Sen kom några personer i mellan oss två och vi skilldes åt, trodde dt skulle vara slut då.. Menjag lovar händer det igen ska jag ta livet av mig! Det ska inte hända igen, och ThereseMariaWallin; du kommer alltid att finnas i mitt hjärta huuur du än gör! För vet du vad?! Jag älskar dig! Och du kommer alltid att vara min gummianka, och jag alltid din bäbiis<3

Till min fjollboll Elin! - Jag kommer alltid älska dig , tills dan jag slutar andas,
och du är allt för mig , så hoppas att du stannar.
Du o jag tillsammans , det måste skett ett under,
för utan dig är mitt liv inte värt nåra sekunder.
kommer aldrig kunna tacka dig för saken som du gjorde,
du räddade mitt liv , va gör en ängel här på jorden ?

*Ni vet inte hur mkt ni betyder*

Det finns stunder då man känner att livet inte ens är värt en enda krona, och det finns stunder då man kan ta sig själv som man är, och faktiskt tycka om sig själv.. Stunder då livet känns lätt & man svävar på moln; ingra bekymmer... Dom stunderna händer bara när jag tillbringar min tid med er, därför ni är fantastiska på alla sätt och vis, fast på er egen personlighet.. Och ni har nog adrig fattat hur mkt det betyder för mig att ni finns, har ni det ? Men det ska ni få höra nu, och det enda jag vill är att ni ska veta... veta vad just DU betyder för mig... Här kommer ni som betyder mest för mig.. Då menar jag MEEST!

ElinFeldborgNielsen;Första gången, för 12 år sen.. Då du tog min hand, redan då fick du mig att känna att jag betydde ngt för dig, Vi tittade in i varandras ögon och jag frågade "kan vi bli bästisar?" , innom mig fylldes hela jag av hopp, och så blev det. Du&Jah bästavännerföralltid, vi hade halsband.. Halsbanden har vi kanske inte kvar, men du ska veta att du kommer alltid att vara en stor del av mitt hjärta.. Halsbanden har ingen betydelse, det är tanken och känslan som betyder ngt, gummanJagälskardigsjukt mkt!!

ThereseWallin;Våra stunder tsm är oförglömliga, du&jag som låg tsm under natthimlen och tittade på stjärnorna hos Måns... Med dig har jag varit lyckligast och du ska veta hur mkt våra tider betytt, visst där kom några jävla människor i vägen från oss ett tag, men vi fixade det igen.. Livet är ett pussel, och bitarna passar inte alltid, men så som pusslet ligger nu kan det inte ligga bättre..Vi har hjälp varandra upp många gånger, och tsm klarar vi allt, du är en ängel utan vingar..Älskardigtösen

JohannaEldh;Ända sen jag kunnat se har jag kännt dig, i hela 14 år har du&jag kännt varandra.. Mina första steg tog jag ihop med dig och mina första ord delade jag med dig, jag har delat hela mitt liv med dig, och jag kommer aldrig att glömma dessa år med dig, du har alltid varit där för mig, ett tag tittade vi inte ens på varandra och det tycker jag var en hemsk tid... Jag mår dåligt utan din närhet hjärtat, och jag ska säga dig en sak; lämnar du mig igen krossas mitt hjärta i tusen bitar.. HjärtatJagÄlskarDig<3

PatriciaMuller;Liv utan skratt med dig är som en chipspåse utan chips i, som en natt utan stjärnor, som ett hav utan vatten och som ett liv utan dig..Det är tomt, helt enkelt helt super duper tomt..Dom galna dagarna med dig gumman är inte lätt att beskriva för de är fantastiska, visst du har gjort dina misstag och jag hoppas att det aldrig händer igen, men du ska veta att ett liv utan dig är svårt att leva.. Jag älskar dig honey<3

LinneaKarlsson;Hoppas att det kommer bli föralltid du&jag älskling, går inte att förklara med ord, mitt hjärta värms varje gång jag ser dig le med dig i min närhet orkar jag så mycket mer att höra din röst, ger mitt hjärta mycket tröst, och läker alla sår önskar att du kunde förstå
hur jag mår, att du betyder sjukt mkt för mig gumman<3 Jag älskar digförsjuktmkt! Tack!

HanneCarlsson;Det finns mirakel och för mig är det du, tack för du finns, stöttar och Hanne gumman, du betyder sjukt mkt för mig, jag tänker aldrig lämna dig, jag vet jag har gjort mina misstag.. Men du ska veta att jag är grymt tacksam för de du gjort för mig. Ångrar inte en sekund med dig, och det kommer att komma såå sjukt fler stunder med dig, och jag bara väntar :') För du och jag har såå himla kul ihop<3 lämnar dig aldrig, älskar dig något sjukt!!!!

LinnéaGraflind;du får fan inte försvinna precis som alla andra, jag faller in i en dimma, dagarna med dig dom dribblar snabbt förbi, vi har så himla roligt det ska alltid vara vi, allt är underbart med dig och kärleken ska alltid finnas. Gumman lämna mig aldrig.. Jag älskardig<3













































































































En tid som jag inte kan ignorera sommaren 07-08, hejdå!

/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback