1 juni, ny månad!

2010-06-01 @ 20:18:10

' hejjjjjjj.


1 juni idag och det känns som att det borde va sommar nu?- fast nä? Det är det inte nä.... tyvärr! Så vi får nöja oss med detta pisseväder (ursäkta uttrycket) men jag är riktigt trött på detta ? :o mög tråkigt! Arhh...

I alla fall dagen har varit bra, har tagit det lugnt hela dagen och ska plugga nu sen städa. Är orolig för min Lufsen bara :( Han är på djursjukhuset igen.. :( Pust... Men jag håller alla tummar som finns och hoppas på att han kommer hem snart igen. Saknar ju min "valp"...

Efter jag städat ska jag sätta mig i sängen och kolla på tv med en kopp oboj. Fifasen vad gott. Har inte druckit det på fett länge :O GOTT!!

Men nej nu ska jag plugga. Puss

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback