13 juni, sommarlov och otursdag...

2010-06-13 @ 22:26:35
' hej och håå!

Hoppas allt är bra! Det är bra med mig och jag hann ikke updatera men det var ju för att vi var på bröllop så därför! I fredags efter markus student stack jag i alla fall till ystad med mimmi och vi hade jättekul. Haha, minnen asså! Nej men vi hade jäkligt kul och höll på med "charleey" hela tiden, hahah! Sen åkte jag hem klockan 00,30 och väl i sjöbo hämtade min pappi mig ;) hihi!

Men tillbaka till igår! Jag fick sovmorgon och det var underbart :), jag åt en god frukost och sen så gjorde jag mig i ordning för eftermiddagens sittning :). Den blev nämligen senare i kyrkan då kära "moster" Carin gite sig med Daniel. Fick en tår i ögat men den rann inte ut för en gångs skull ;) haha! Sen blev det vidare till Solvalla i sjöbo där det bjöds på otroligt god mat och inte tala om dansen som jag tog tillfället i akt att prestera väl i ;) SÅ ja natten blev sen och vi gick och la oss vääääldigt trötta! pust..

Dagen efter, alltså idag, skulle jag jobba. Men inte visste jag att dagen skulle bli en otursdag... PUST! Jag blev väckt av väckarklockan 07,40  trött som in i och så kunde pappa inte köra mig till min mamma för han drack igår (skulle hämta moppen för behövde köra till jobbet) så jag skickade ett sms till jockd och frågade om han kunde hämta mig meeeen, han svarade inte tillräckligt snabbt så jag tog cykeln och började cykla till mamma (1 mil) och när jag kommit halvvägs hade jag punka både fram och bak... sen när jag kommer hem till mamma kollar jag mobilen och då har jocke ringt och skickat ett sms "hej jag kan hämta dig, när?" arhh.. Och då var jag redan hemma! Sen skulle jag ta mopeden och köra till jobbet och då har jag min moppehjälm för då är den självklart hemma hos pappa... Då får jag istället ta en luknande cykelhjälm och det var mindre skönt. SÅ hem till pappa igen och röjde efter hjälmen (som jag inte ens hittade) och vidare till jobbet. Pust... (det kommer mer)

Väl på jobbet gick det bra, sen när dagen skulle sluta så kom där kunder 15 minuter efter vi hade stängt så då kom jag försent till passet som jag skulle ha och sen efter passet så åkte jag hem till pappa och skkulle hämta min laddare som låg i min pappas sambos bil meeeen självklart var inte hon hemma och mobilen hade jag hos mamma. så jag lämade pappa ensam hemma och stack till mamma. -hej dåligt samvete och nu äter jag apselsin med bara kärnor i -.-' bad day!

Imr blire jobb, ska göra ngt kul nu! PUSSSSSS!



9a



(jag längst ut till höger ´;) hihi )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback