14 juni, "work'n 9 to 4" ;)

2010-06-14 @ 10:20:53
' Hejsannnn!

Solfin dag idag ? ;) Lite blåsigt kanske! Ville mest bara skriva hej och så, ska snart sticka till jobbet m mamma och Nadja :) ska jobba till 18 så det blir en dryg dag... :( meeen man snackar ju med Nadja så det är lugnt ändå! I vilket fall som hälst så ska vi svänga inom pappa när vi ska till Flyinge så jag ÄNTLIGEN får min laddare för just nu har min mobil varit stendöd sen igår morse (mer än 24 h)... FRUKTANSVÄRT!

Men jag ska sluta nojja :) hihi. Jag har faktiskt glömt att berätta en sak för er som jag fick när jag fick mina betyg. Men nu när jag nästan är så närapå att berätta det så tror jag att jag inte ska det ändå! :) Ni får helt enkelt se när det väl är gjort, för det blir nu iveckan, troligtvis imrogon :D hihi! Så ja där kan ni ta er en funderare på vad det kan vara! :D tssss.

Ikv är jag sugen på att träna, behöver gå ner något kilo tycker jag allt! Så nej det ska bli ändring på det där med träningen, jag ska träna minst en gång i veckan på SFC och sen ska jag cykla minst 1 mil plus att jag ska rida nästan varje dag. Känner mig duktig när jag säger detta ;) haha. Men ja! SÅ är det Jossan gonna bee a thin lady ;) haha.. (ta det inte allt för seriöst nu..) Men men nu ska jag sticka till jobbet! Ska bara dra på lite make-up sen är jag -ready! hihi!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback