16 juni, jag har tagit mig hit utan rast eller sömn :)

2010-06-17 @ 00:17:50
' Hejjjj!

Allt bra ?  Med mig är det bra, mina tankar ligger hos julia. Men jag tänker på det goda, det roliga vi gjort ihop när vi dansade och våra snack på bussen hem. Jag tackar gud för att jag fick lära känna henne! Rest in peace Julia!

Idag gick jag upp rätt tidigt, gjorde mig i ordning och sen åkte jag till södra sandby för att ta bussen till lomma :) Underbart väder och jag blev uppmött av Victor bästis och Daniel. Sen gick vi hem till den sistnämnda och spelade in låten till julia. Det kommer bli riktigt bra. När vi var klara med låten och alla rysningar svalnat drog vi ner till lomma strand. Vädret var helt perfekt och jag solade. Super skönt!

Efter det så drog vi och käkade, träffade på några hundvalpar och dom var så söta, bilder kommer längre ner. När klockan var 17,03 drog jag hem och dagen var jättebra. Tack för den mina två pågar! Skönt att ibland bara vara tjej :) faktistk!

18,10 var jag i sjöbo och då blev jag upphämtad av jocke sen blev det att handla lite sen hem till vårt kära hem! Käkade med familjen sen skulle jag egentligen till kraftverket med pappa men det blev inte så. Istället gick jag en runda med mamma i rask takt. 5 km. Skitskönt! Jag är beredd på att ändra vanor nu, vad gäller träning, kost och den biten :) Jag ska faktiskt röra på mig och äta nyttigt och bra! Åt pastasallade till kvällsmat, nu efter promenaden sitter jag och dricker Proviva Skogsbär (super gott) och har ätit 2 nektariner. Härligt! 

Morgonens frukost ska bestå av fullkornsbröd med skinka, keso, tomat, gurka och pinjenötter på :) UNDERBART! Efter min mycket välplanerade frukost ska jag dra till ystad strand och sola med en massa söta människor ;) schteeeeek! Se på kvällen blir det saltan och pardeyyy, love it! Så är det någon som vill med till stranden så bara joina. Okii ?

Pussss



glad för min piercing? -svar ja!

studion (yy)

stranden !!

Victor konstaterar att hans kompis är jävligt barnslig,,, daniel förstår ingenting och kör en snygg pose med hela kroppen ;) - mina pojkar!

ja och här har vi ett litet troll - jag.

och ibland kan man se så naturligt oförberedd ut på ett foto... hmmm -.- liknar min pappa som tusan! :)

¨jag coh osynliga victor ;)

jag och en underbart söt valp :O

tack för dagen! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback