18 juni, in a bad mood...

2010-06-18 @ 22:56:42
' hej.

är inte alls på glatt humör. har ont i min tå och jag har käkat så mycket piller att jag är helt snurrig i huvudet. Usch.. dessutom är jag själv hemma vilket innebär att jag inte gör ett skit mer än att sover. Ganska skönt kanske, men inte när man har ont! Ja jag orkar inte berätta speciellt mycket mer än att jag hade så ont efteråt att jag bara låg i sängen och skakade och grät.. och svettades. Hm fresh

Gårdagen var riktigt bra, det är väl det jag kan säga om den. Fick även badat fötterna sådär vi halv ett slaget i ystads fontän mitt på torget.. Ja, kanske berodde det på en viss tobbe som jag även plockade blommor med :) fnys... haha. jaja

Nu ska jag kolla tv och återigen sova som ja har gjort typ hela dagen... Pust!

Godnatt.


osminkad, håret-åt-alla-håll och helt snurrig i huvudet av alla piller. det är dagens -feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback